Pradžia Veikla 2009-02-02 Parengta metodinė priemonė ,,Pedagoginio įvertinimo klausimynai"
2009-02-02 Parengta metodinė priemonė ,,Pedagoginio įvertinimo klausimynai"
Antradienis, 08 Gruodis 2009 11:21

2009-02-02 Marijampolės savivaldybės pedagoginėje psichologinėje tarnyboje parengta metodinė priemonė ,,Pedagoginio įvertinimo klausimynai", skirta specialiesiems pedagogams, logopedams, ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, mokytojams  ir tėvams.


dscn0675

Metodinę priemonę parengė:

Gražina Ambrasienė; Marijampolės   savivaldybės   pedagoginės   psichologinės tarnybos  direktorė,  edukologijos magistrė.

Dalė Žemaitienė, Marijampolės   savivaldybės   pedagoginės   psichologinės 

tarnybos logopedė, specialioji pedagogė metodininkė.

Recenzavo:

Ona Margelevičienė – Marijampolės mokyklos-darželio „Žiburėlis“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vyresnioji logopedė.

Sidona Geraltauskienė – Marijampolės mokyklos-darželio „Žiburėlis” specialioji pedagogė metodininkė;

Gražina Dagilienė – Marijampolės vaikų lpošelio – darželio “Pasaka” logopedė metodininkė;

Genutė Burdulienė – Marijampolės Liudvinavo Kazio Borutos vidurinės mokyklos specialioji pedagogė, logopedė metodininkė. 

Atsiliepimų ir pasiūlymų laukiame:

Adresu: Bažnyčios g. 19, Marijampolė

Telefonu: nr. 8 – 343 50472, 8 – 699 86058

Fax. 8 – 343 50472

El. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Trumpi metodiniai nurodymai

 

Jūsų rankose užduočių rinkinys, padėsiantis įvertinti ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų žinias, gebėjimus ir pasiekimus, atsižvelgiant į vaiko  amžiaus tarpsnius ir klasę.

Paaiškinkite užduotį ir leiskite savarankiškai atlikti. Jeigu iškils sunkumų, atlikite užduotis su pagalba. Atkreipkite dėmesį į tai:

–  kaip vaikas geba sukaupti dėmesį;

– ar geba atlikti užduotis savarankiškai;

–      kaip geba pasinaudoti suteikta pagalba ir kaip įgytą    patyrimą    pritaiko analogiškais atvejais;

–      ar susiformavę erdvės, laiko, dydžio vaizdiniai ir sąvokos;

–      ar susiformavę apibendrinančios sąvokos;

–      kaip supranta matematines sąvokas (dydžio sąvokos);

–      ar geba palyginti skaičius, žino gretutinius skaičius;

–      ar susiformavusi skaičiaus sąvoka, skaičiaus sandara;

–      ar geba skaičiuoti atgaline eiga;

–      kaip atlieka aritmetinius veiksmus su natūraliaisiais skaičiais;

–      ar žino veiksmų eiliškumą;

–      ar turi erdvinio mąstymo pagrindus;

–      ar geba paaiškinti žodžių ir žodžių junginių prasmę (užduotyse paryškinti žodžiai);

–      ar supranta perskaityto teksto pagrindinę mintį;

–      ar geba atsakyti į pateiktus klausimus ir atpasakoti perskaitytą straipsnelį.

Jeigu iškils sunkumų, atlikite užduotis su pagalba.

Jei pateiktos užduotys, atitinkančios vaiko amžių,  yra per sunkios, pateikite užduotis, skirtas jaunesniojo ikimokyklinio arba mokyklinio amžiaus vaikams. Tokiu būdu galėsite sužinoti esamą vaiko žinių, gebėjimų ir pasiekimų lygį.

Pagirkite vaiką už pastangas, net jei nesate patenkinti rezultatais. Linkime sėkmės!

 


 

Kalendorius

spalio 2019
PATKPŠS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Apklausa

Kaip vertinate specialiųjų poreikių mokinių integraciją bendrojo lavinimo mokykloje?