Pradžia Veikla 2009-01-16 Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ III dalies pristatymas.
2009-01-16 Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ III dalies pristatymas.
Antradienis, 08 Gruodis 2009 11:03

2009-01-16 Marijampolės savivaldybės pedagoginėje psichologinėje tarnyboje vyko metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ III dalies pristatymas.

Metodinio leidinio pristatyme dalyvavo tarnybos specialistės ir ugdymo įstaigų specialieji pedagogai, logopedai.

Darbotvarkė:

1. Pedagoginės psichologinės tarnybos metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ trečios dalies pristatymas.

2. Pastabos ir pasiūlymai dėl metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ trečios dalies turinio.

3. Metodinio leidinio ,,Padėti kiekvienam“ trečios dalies aprobavimo Marijampolės specialiųjų pedagogų logopedų metodiniame būrelyje reikmė, tvarka.

dscn0672 pict0022

 

Medžiagą leidiniui susistemino  Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai:

Gražina Ambrasienė –direktorė, edukologijos magistrė;

Vida Kvaraciejienė – logopedė metodininkė, edukologijos magistrė;

Jūratė Savaikaitienė – vyresnioji  specialioji  pedagogė;

Agnė Vosyliūtė-Jurčiukonienė  – specialioji  pedagogė;

Dalė Žemaitienė – logopedė metodininkė.

Recenzavo:

Genutė Burdulienė - Marijampolės Liudvinavo Kazio Borutos vidurinės mokyklos logopedė metodininkė;

Lina Juknelienė - Marijampolės Sūduvos vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja ekspertė;

Ona Margelevičienė - Marijampolės mokyklos-darželio „Žiburėlis“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui, vyresnioji logopedė.

Atsiliepimų ir pasiūlymų laukiame:

Adresu: Bažnyčios g. 19, Marijampolė

Telefonu: nr. 8 – 343 50472, 8 – 699 86058

Fax. 8 – 343 50472

El. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

 

Kalendorius

rugpjūčio 2019
PATKPŠS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Apklausa

Kaip vertinate specialiųjų poreikių mokinių integraciją bendrojo lavinimo mokykloje?