Pradžia Krizių valdymo mokykloje organizavimas
Krizių valdymo mokykloje organizavimas

Pedagoginės psichologinės tarnybos komandos paskirtis – padėti organizuoti krizės valdymą mokykloje, jei mokyklos krizių valdymo komanda negali to padaryti pati.

PPT komandos funkcijos krizės metu:

1. nedelsiant įvertinti krizės aplinkybes;

2. parengti krizės valdymo mokykloje planą, kuriame gali būti numatyti veiksmai:

2.1. konsultuoti mokyklos komandos narius;

2.2. prireikus padėti mokyklos komandos nariams atlikti šias funkcijas:

• kreiptis pagalbos į teritorinės policijos įstaigą, medicinos įstaigas, Vaiko teisių apsaugos tarnybą ir kitas institucijas;

• parengti informaciją apie krizę mokyklos bendruomenei ir/ar žiniasklaidai;

• įvertinti mokyklos bendruomenės grupes ar asmenis, kuriems reikalinga psichologinė, socialinė pedagoginė, socialinė ar kita pagalba, ir ją organizuoti;

• konsultuoti mokyklos bendruomenės narius individualiai ar grupėmis;

• konsultuoti mokyklos vadovą ir jo pavaduotojus, mokytojus, kaip informuoti apie Krizę mokinius ir jų tėvus (globėjus, rūpintojus);

• rengti pokalbius su mokiniais;

• atlikti kitus reikiamus veiksmus.

2.3. bendradarbiauti su mokyklos bendruomene ir įvairiomis organizacijomis, galinčiomis padėti mokyklai krizės metu;

2.4. užtikrinti tęstinę pagalbą mokyklos bendruomenei;

2.5 atlikti kitus reikiamus veiksmus.

3. PPT komanda įvertina įgyvendintų krizės valdymo mokykloje veiksmų sėkmingumą ir priima reikiamus sprendimus:

3.1. koreguoja krizės valdymo mokykloje veiksmų planą;

3.2. sustabdo krizės valdymo mokykloje veiksmus.

Marijampolės savivaldybės pedagoginės psichologinės tarnybos direktorės 2016 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. V-7 ,,Dėl Marijampolės savivaldybės krizių valdymo komandos sudarymo“ sudaryta Marijampolės savivaldybės krizių valdymo komanda:

1. Gražina Ambrasienė, pedagoginės psichologinės tarnybos direktorė, komandos koordinatorė.

2. Joleta Norkienė, pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė.

3. Jolita Adomaitytė, pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė.

4. Jūratė Savaikaitienė, pedagoginės psichologinės tarnybos specialioji pedagogė.

5. Jolita Rašimienė, pedagoginės psichologinės tarnybos socialinė pedagogė.

 

Kalendorius

liepos 2019
PATKPŠS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Apklausa

Kaip vertinate specialiųjų poreikių mokinių integraciją bendrojo lavinimo mokykloje?